28 Şubat 2015 Cumartesi

UYUŞUKLUK HALLERİ

         Bende ki bu uyuşukluk nereden geliyor acaba ? :) Genden geliyor dediğinizi duyar gibiyim, yoo yoo hiç te bile, annem ve ablam acaba benim öz ailem mi ? Evet sürekli bunu düşünüyorum çünkü onlar hiç yorulmuyor(maşallah) sürekli bir iş peşindeler ve sürekli beni eleştiriyorlar :)) 
         Hep düşünürüm ama bir türlü sonuç bulamam bu kadın neden böyle diye,bu durum tüm sülalenin dilinde....
   _ anne ne hiç çekmemişsin hiç 
   _ aaa neden öyle diyorsunuz bende çalışıyorum ama..deyip te kendimi savunduğum olur ama maalesef, geçenlerde fark ettim de eşim bile bunu dile getiriyor,annene hiç benzemiyorsun diye yazık ama bana :(
        Kimse dokunmasın ama sadece;uyumak ve kitap okumak istiyorum.İşte öyle bir hava var bende son günlerde,bence havalardan olabilir bekleyip göreceğiz.
         Tahir paşa hiç durmuyor artık,hatta bana karşı bile geliyor,sofra hazırlarken bana yardım ediyor :) Giyeceği kıyafeti bile kendisi seçer oldu,yemeğini kendisi yerken tüm kıyafetlerimiz batıyor,mutfaktaki tüm araçlara bayılıyor onlarla oynamayı vurmayı hatta fırlatmayı çok seviyor.Hayatımız çok renkli ve bir o kadar da yorucu,bizde durum bunlardan ibaret :)))Bu arada Tahir 1 yıl,5 ay,25 günlük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir.