7 Ekim 2015 Çarşamba

25 AY MEKTUBU

             2 yıl,1 ay,4 günlük bir tanem canım oğlum.
Sana bakmaya doyamıyorum,senin her gülüşün de içim çoşuyor.
Artık tüm kelimeleri söyleyip,cümle kurabiliyorsun,kıyafet ve ayakkabını seçip onlar haricinde hiç bir şey asla giymiyorsun,anlaşılan çok inatçı olacaksın aynı baban gibi :)Her sabah uyanır uyanmaz -Anne acıktım,anne acıktım kalk, demen beni ne kadar yoruyor olsa da,severek kalkmaktan başka yolumuz olmadığını görüyorum,Senin her gülüşünde Rabbime ne kadar az şükrettiğimin farkına varıyorum.
              O kadar tatlısın ki ne desem de seni tarif etsem bilemedim.Annen olarak sana olan tüm görevlerimi eksiksiz yerine getirmek istiyorum desem de ne yazık ki en başta yaşadığımız dünya buna müsaade etmiyor.
              Annemin her gün haklı çıkması beni daha bir hayrete düşürüyor oğlum ,hep derdi -Anne olmadan anlayamazsın, ne kadar haklıymış ne güzel bir söz ve şimdi ben sana bir şey olmasın diye iki elim yüreğimde geziyorum.
              Kuzucuk ne olur hızlı büyüme her anın benim için çok kıymetli,annen çalıştığı için seni her an göremiyor ve bu bana öyle bir azap oluyor ki,Seni verene çok şükür bin şükür :)




                                                                                                                                   ANNEN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir.