28 Aralık 2014 Pazar

UYDURMACA PASTA :)

Yeni yıl geldi,çattı ve ben 2014 den hiç bir şey anlamadım desem yeridir.Ben yine her zaman ki gibi zamandan şikayetçiyim ne hızlı geçiyor günler,aylar,yıllar... :) neyse bizde sağlık,huzur,başarı dileyelim.Bu aralar yine yeniden pastalara sarıldım hem çok fazla yapıyorum hem çok fazla yiyorum(umarım daha sonra bu yüzden sıkıntıya düşmem:) ).Geçenlerde TİRAMİSU yapayım dedim de o bana biraz ağır geliyor içindeki nescafe,kakaolu kek vb,bende kendi kafamdan uydurmaca TİRAMİSU yaptım:) ama çok lezzetli oldu ve sizlerle paylaşayım dedim.
                                        MALZEMELER:   Bir adet hazır sade kek ,2/5 su bardağı süt,3 yemek kaşığı un,3 yemek kaşığı şeker bu malzemeler pişirilip muhallebi kıvamın gelecek ve az soğuduktan sonra 1 paket labne peynir içine atılır ve iyice karıştırılır.Keki ıslatmak içinse sütlü nescafe.                                                                                 YAPILIŞI: Kekin ilk tabakasını sütlü nescafe ile ıslatılır ve yapılan malzeme bolca sürülür,aynı işlem üst tabaka içinde yapılır,en son olarak da kakao serpilir.                                                                                                                             AFİYETLE :)    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir.