4 Eylül 2014 Perşembe

3 EYLÜL

Eylül ayı hayatıma öyle güzellikler kattı ki ! Can tanem biricik oğlumu kucağıma aldığım o sıcak 3 eylül gününü hiç unutamam ki, canım bir tanem evimin neşesi oldu,evlat nedir ? evlat;uykusuzluk,aç kalmak,yoruldum yeter diyememek, hep onu düşünmek aklından hep onu gerçirmek onun bir gülümsemesini bile abarta abarta çevrene anlatmak,kısaca sen oğlum benim en önemlim oldun,ve bana hayatta öyle güzel ve yerinde ders verdin ki keşke daha önce gelseymişin,benim ANNEM i bana tattırdın,meğer ne melek miş ne kadar yüceymiş annem canım bir tanem beni 9 ay karnında taşımış ve o yoklukta o zor zamnalarda beni bir odanın içinde doğurmuş.Şimdi oğlum ve annem sizler benim vazgeçilmezim siniz,hayat siz varsanız güzel bana KAR TANESİ oğlum iyi ki doğdun paşam çok şükür seni bana verene RABBİM senin acını göstermesin bize nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllaraaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerlidir.